Juraj s budúcou manželkou cestovali domov, keď do nich zozadu narazilo auto. Prevrátených na strechu ich vyslobodzovali záchranári. Po prepustení z nemocnice začal Juraj vybavovať opravu svojho auta, preto ho v nemocnici zaujal náš leták.
Keď mi zavolal, doslova sa pýtal: „to ste Vy, tí čo riešite to odškodnenie“. Chcel vedieť koľko môže dostať za svoje zničené auto a či ho opravovať, alebo nie. Potreboval som viac informácii a tak som sa pýtal, čo sa vlastne stalo. Až vtedy som sa dozvedel, že on aj priateľka sa zranili a dokonca boli operovaní.
To že mu nebolo z nášho letáku jasné v čom predovšetkým spočíva naša pomoc, doteraz pokladám za prejav slovenskej prirodzenosti. Keďže nikdy o odškodnení nepočul, myslel si, že sa ho to nemôže týkať, aj keď to na letáku bolo jasne napísané.
Na koniec ale všetko dobre dopadlo, bolestné sme získali v najvyššej zákonnej výške. Pomohla určite aj kvalitná kúpeľná a rehabilitačná starostlivosť.
Ponaučenie: Informácie sú to najcennejšie čo máme.
Súvisiace príbehy: